Ήξερες ότι σε κάθε στάδιο του Digital Marketing Funnel μετράς και διαφορετικά KPIs;
1. Awareness
- Impressions: Πόσες εμφανίσεις είχε το περιεχόμενo του brand
- Clicks: Πόσοι άνθρωποι αλληλεπίδρασαν με το περιεχόμενό κάνοντας click
- Reach: Πόσοι μοναδικοί χρήστες είδαν το περιεχόμενό
- Website Traffic (New Users): Ο αριθμός των νέων χρηστών που επισκέπτονται το Website
2. Consideration
- Click-through rate (CTR): Το ποσοστό των κλικ σε διαφημίσεις προς τις συνολικές εμφανίσεις
- Session / User: Αριθμός περιόδων σύνδεσης ανά χρήστη
- Average Session Duration: Μέσος χρόνος παραμονής στο website
- Engagement: Ποσοστό αλληλεπίδρασης των χρηστών με τον ιστότοπο
3. Sales
- Purchases: Σύνολο πωλήσεων
- Purchases Value: Συνολική αξία των πωλήσεων
- Conversion Rate: Ποσοστό των επισκεπτών του website που πραγματοποιούν μια αγορά
- Return on Ad Spend (ROAS): Αξιολόγηση της αποδοτικότητας των διαφημιστικών δαπανών
- Average Order Value (AOV): Μέση αξία καλαθιού αγορών
4. Loyalty
- Loyalty Users: Αριθμός χρηστών που αναζήτησαν την επιχείρηση με το όνομά της ή επισκέφθηκαν απευθείας τον ιστότοπό της
- Customer Retention Rate: Το ποσοστό των πελατών που συνεχίζουν να αγοράζουν με την πάροδο του χρόνου
- Net Promoter Score (NPS): Μια μέτρηση της προθυμίας των πελατών να προτείνουν τo brand σε άλλους ανθρώπους