Τι σημασία έχει η απόσταση σε έναν ψηφιακό κόσμο;

του Μάκη Τζεχερίδη Founder/CMO

Μάκης Τζεχερίδης - Not The Same

Digital Marketing Agency Θεσσαλονίκη, Αθήνα…, τι σημασία έχει η απόσταση σε έναν ψηφιακό κόσμο; Ακόμη και σήμερα, που διανύουμε ήδη το 44ο έτος της ψηφιακής επανάστασης (1980), κάποια στερεότυπα, όπως η παροχή υπηρεσιών marketing αποκλειστικά και μόνο από παρόχους που βρίσκονται κοντά μας, στην ίδια δηλαδή με εμάς πόλη ή ακόμα καλύτερα και γειτονιά, έχουν τη σημασία τους. Εξού και ο τίτλος του άρθρου μου…

Καλώς η κακώς, δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε με ασφάλεια, εάν είναι σωστό ή όχι, σίγουρα όμως το «πρόβλημα» ταλαιπωρεί το μυαλό πολλών από εμάς, που προσφέρουμε και αγοράζουμε υπηρεσίες. Ίσως κάποια από τα «μαθήματα» – συμπεράσματα από τις έως τώρα εμπειρίες μας, τις επιτυχίες και τις αποτυχίες μας, να μας οδηγούν τόσο καθοριστικά, ώστε να επηρεάζουν τον μελλοντικό μας σχεδιασμό, σε σχέση με την ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών μας.

Digital Marketing Agency Θεσσαλονίκη, Αθήνα - Not The Same

Σκοπός αυτού του άρθρου είναι η προσέγγιση του θέματος με πρακτικό και διαφωτιστικό πνεύμα, ώστε να συζητηθεί περαιτέρω η συνθήκη αυτή, καθώς και να διασαφηνιστεί, ενδεχομένως, το εάν θα ήταν καλό να σκεφτούμε με τρόπο πιο ρεαλιστικό  ή και… “out of the box”.

Έχοντας την τύχη και τη χαρά να βρίσκομαι στον χώρο της δημιουργίας και παροχής ψηφιακών υπηρεσιών από τις αρχές του 2000, σκέφτηκα πως είμαι σε θέση πλέον και μπορώ να ξεκινήσω τη συγκεκριμένη συζήτηση, γύρω από το θέμα της εγγύτητας στον χώρο αυτόν. Έτσι κι αλλιώς, η πληροφορική αλλάζει, η επικοινωνία αλλάζει μαζί της και οι αποστάσεις μικραίνουν. Ας εξετάσουμε αν ισχύει το ίδιο και στις επαγγελματικές σχέσεις.

Digital Marketing Agency Θεσσαλονίκη, Αθήνα - Not The Same - 2

Από τις απαρχές της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας στον χώρο της  παροχής υπηρεσιών στο Internet, αναζητώ τα κατάλληλα keywords που θα με βοηθήσουν να προβάλλω το έργο της εταιρείας μου στο ευρύτερο κοινό. Αυτή τη στιγμή που γράφω, έρχονται στο μυαλό μου κάποιες εικόνες του παρελθόντος, με τον φίλο μου και πρώην συνεργάτη Χρήστο Παπαχρήστο (στην τότε Istopolis) από τις συζητήσεις μας:

Τι παρέχουμε;
Υπηρεσίες  

Πού;
Στο Internet 

Τι υπηρεσίες;
Πολλές και διαφορετικές μεταξύ τους:  σχεδιασμό ιστοτόπων, SEO, Google Adwords (τότε)… 

Σε ποιους απευθυνόμαστε;
Σε επαγγελματίες του κύκλου μας (κατά κύριο λόγο σε κοινό που βρίσκεται κυριολεκτικά δίπλα μας, εντός δηλαδή Θεσσαλονίκης) αλλά και σε αυτούς που μας βρίσκουν μέσω Google και δεν γνωρίζουμε προσωπικά

Πώς μας βρίσκουν;
Αναζητώντας κάποιους σαν εμάς ΚΟΝΤΑ τους

Άρα ο τίτλος της επικοινωνίας μας θα ξεκινά με το «Υπηρεσίες Πληροφορικής Θεσσαλονίκη» ή «Υπηρεσίες Digital Marketing Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Πάτρα κ.ο.κ.»

Digital Marketing Agency Θεσσαλονίκη, Αθήνα - Not The Same - 3

Κάπου εδώ τελείωνε η συζήτησή μας, μιας και το πρώτο πράγμα που απασχολούσε το τότε κοινό των υπηρεσιών μας ήταν ο φόβος για το άγνωστο και απειλητικό Internet. Η ανάγκη της διαφώτισης, της ενημέρωσης και της ανάπτυξης σχέσεων εμπιστοσύνης, απέναντι στο νέο και όπως είχε ήδη αρχίσει να διαφαίνεται, μελλοντικά κραταιό μέσω επικοινωνίας, ήταν διάχυτη. Όλοι γνωρίζουμε πως ο φόβος αποτελεί βασικό ανθρώπινο χαρακτηριστικό, ο οποίος όταν άπτεται της επιχειρηματικής υπόστασης, αποκτά ακόμα περισσότερη βαρύτητα. Ένα ερώτημα ταλάνιζε συνεχώς τη σκέψη μου: «Πώς θα ξεκινήσω αυτό το ταξίδι μόνος μου;». Ένας λογικός άνθρωπος δεν θα το έκανε ποτέ, πόσο μάλλον εντός του τότε νεανικού, γοητευτικού αλλά και «σκοτεινού» ψηφιακού κόσμου.

Το φαινόμενο είχε αρχίσει να αποκτά και να καθιερώνει αυτό που επιχειρεί να περιγράψει ο όρος «αγελαία συμπεριφορά», ο ένας να μιμείται τον άλλον, αναπαράγοντας μία θεώρηση για έναν αν όχι επικίνδυνο, σίγουρα απαιτητικό και δύσκολο κόσμο στο Internet. Κάπως έτσι, και μέσα από αυτό το συμπεριφορικό μοντέλο, όπως τα ζώα, έτσι και ο άνθρωπος, οργανώνει ομάδες (κοπάδια), ώστε να αμυνθεί σε εξωτερικούς κινδύνους και απειλές.

Digital Marketing Agency Θεσσαλονίκη, Αθήνα - Not The Same - 4

Η εγγύτητα, το αίσθημα της συνύπαρξης, η εμπιστοσύνη σε αυτόν που γνωρίζω ή έχω ακούσει για τις ικανότητές του και ξέρω πως μπορώ να τον έχω αν χρειαστεί κυριολεκτικά δίπλα μου, ενίσχυε και σε πολύ μεγάλο βαθμό ενισχύει ακόμη και σήμερα τη συμπεριφορά και τις επιλογές μας στον κόσμο της παροχής υπηρεσιών και στην περίπτωσή μας, υπηρεσιών Digital Marketing.

Και πραγματικά έτσι συνέβαινε! Μας θυμάμαι ώρες ολόκληρες από ραντεβού σε ραντεβού, με μία τεράστια ποικιλία θεμάτων και κόσμο να αναζητά απαντήσεις σε ερωτήματα που κάποιες φορές απαιτούσαν όντως το κάτι παραπάνω και άλλες απλά βρίσκονταν υπό τη σκέπη της αγελαίας αμυντικής και καθησυχαστικής συμπεριφοράς. Έτσι η φράση «ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ» ταξίδευε και ταξιδεύει στο διηνεκές του χρόνου, καθορίζοντας σε μεγάλο βαθμό τη συμπεριφορά μας. 

Τα χρόνια πέρασαν και το ίδιο το Internet, οι επαγγελματίες, όπως και οι χρήστες του άλλαξαν και ο χρόνος άρχισε να παίζει τον δικό του καθοριστικό ρόλο. Η εξέλιξη της σχέσης μας με τον ψηφιακό κόσμο αναπτύχθηκε τόσο πολύ που η εμπιστοσύνη στο διαδίκτυο αυξήθηκε σημαντικά. Όχι γιατί μειώθηκαν οι όποιες απειλές, ούτε γιατί έγινε ξαφνικά μια αποκάλυψη στους χρήστες του, αλλά γιατί εξορθολογίστηκε μέσα από τη χρήση και την βελτίωση της κυβερνοασφάλειας η εντύπωση μας για αυτό.

Digital Marketing Agency Θεσσαλονίκη, Αθήνα - Not The Same - 5

Ίσως να εκπαιδευτήκαμε στο να αντέχουμε το άγχος για το «άγνωστο» Internet ή τελικά να ανεχόμαστε πλέον το όποιο ρίσκο, μιας και το διαδίκτυο επιβλήθηκε εμφατικά στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο.

Προσωπικά, αλλά και όλα τα τμήματα της Not The Same, αξιοποιούμε υπηρεσίες από εταιρείες παροχής στο εξωτερικό, μέσω ηλεκτρονικών πληρωμών, εδώ και πολλά χρόνια. Google Ads, Meta, SimilarWeb, Adobe, Figma και πόσες άλλες υπηρεσίες ακόμα, για τις πιο σύνθετες διεργασίες της εταιρείας μας. Αντλούν χρήματα σε μηνιαία βάση, χωρίς να εξετάζουμε περισσότερα πράγματα, μιας και έχουν εδραιώσει την εμπιστοσύνη με το κοινό τους.

Digital Marketing Agency Θεσσαλονίκη, Αθήνα - Not The Same - 6

 Γιατί δεν αναζητήσαμε ποτέ ή δεν αναζητούμε ακόμη και σήμερα στο Google τη φράση «Πρόγραμμα επεξεργασίας γραφικών Θεσσαλονίκη»; Δεν θα ήταν πολύ καλύτερα να είχαμε εδώ δίπλα μας, σε κάποιον κεντρικό δρόμο της πόλης, μία Adobe, η οποία θα ήταν ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ και θα μας δεχόταν για κάθε απορία – ανησυχία; Φυσικά και θα ήταν! Αλλά συμβιβαστήκαμε με το πως κάτι τέτοιο είναι πρακτικά αδύνατο! Αναρωτηθείτε, πόσο ανασταλτικά λειτούργησε αυτό στην προαιώνια αγελαία φύση μας…

Digital Marketing Agency Θεσσαλονίκη, Αθήνα - Not The Same - 7

Στον συγκεκριμένο τομέα, κατά τη γνώμη μου, σίγουρα καθοριστικά και χωρίς να αφήνει κανένα περιθώριο αμφισβήτησης, για το αν η απόσταση θα αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα για τη συνεργασία μας μαζί της, αν και η έδρα της βρίσκεται στη δ/νση “New York. 1540 Broadway, 18th floor., NY 10036”. Μιας και το συγκεκριμένο άρθρο δεν αναπτύσσεται με θέμα το πώς το κατάφερε αυτό η Adobe, ας της δώσουμε νοητά συγχαρητήρια και ας επανέλθουμε στο θέμα μας.

Digital Marketing Agency Θεσσαλονίκη, Αθήνα - Not The Same - 8

Κάπως έτσι, φέραμε εμμέσως στην επιφάνεια κάποια θέματα των brands, όπως η αναγνωρισιμότητα (Brand Awareness) και η εμπιστοσύνη (Brand Trust). Ας θυμηθούμε τώρα πως και τα Digital Marketing Agencies είναι και αυτά brands. Έχουν και αυτά ως εταιρείες παροχής υπηρεσιών στον ψηφιακό κόσμο του Internet την «υποχρέωση» να πείσουν το κοινό τους για την ικανότητά τους, ανεξαρτήτου έδρας, και να εμπνέουν εμπιστοσύνη αλλά και υψηλή ικανότητα λειτουργικότητας.

Το Photoshop, για παράδειγμα, που πλέον παρέχεται στο κοινό ως SAAS (Software as a Service), λειτουργεί εξίσου καλά σε κάθε σημείο του πλανήτη, όπου και να βρίσκεται ο χρήστης της υπηρεσίας και ανεξάρτητα της απόστασης από τα όποια γραφεία της εταιρείας.

Ποιοι είναι οι παράγοντες που καθιστούν ένα Marketing Agency ικανό να λειτουργεί και να παρέχει υπηρεσίες σε εταιρείες μακριά από τη φυσική του έδρα; 

Digital Marketing Agency Θεσσαλονίκη, Αθήνα - Not The Same - 9

1. Η αναγνωρισιμότητα (Brand Awareness). Αποτελεί καθοριστικό παράγοντα επιλογής, ως προς την αξιοπιστία ενός οργανισμού. Φανταστείτε το διαφορετικά. Θα επιλέγατε ως συνεργάτη ή ακόμα καλύτερα, στρατηγικό εταίρο των προσπαθειών σας μία άγνωστη εντελώς εταιρεία; Το πιθανότερο είναι όχι, μιας και, όπως συνηθίζω συχνά να λέω, «branding είναι ό,τι κάνει αλλά και ό,τι δεν κάνει μια εταιρεία» και αυτό αν το σκεφτείτε περιέχει, ή αντίστοιχα δεν περιέχει, πολλές δικλείδες εμπιστοσύνης και ασφάλειας για τον επαγγελματία που φτάνει στο σημείο να αναζητήσει την παροχή υπηρεσιών Digital Marketing.

Το να μην είναι μία εταιρεία ιδιαίτερα εξωστρεφής είναι κατανοητό και έχει να κάνει με πάρα πολλούς παράγοντες, ανεξάρτητα της επιτυχίας της. Το να μη βρίσκεται όμως στον χάρτη της φήμης, του word of mouth και τελικά να υπάρχει ουσιαστικά χωρίς να παράγει έργο, μιας και αυτό μαθαίνεται στην αγορά, σίγουρα αποτελεί αρνητικό σημείο, ως προς την επιλογής της για συνεργάτη. Από την άλλη, αποτελεί αναμφισβήτητα κριτήριο επιλογής το ακριβώς αντίθετο. Μία εταιρεία, η οποία έχει πλέον ωριμάσει και έχει αναπτύξει έναν κύκλο συνεργασιών σε πανελλαδικό επίπεδο, σίγουρα έχει καταφέρει κάτι καλό. Παράλληλα, για να την εμπιστεύονται άλλοι επαγγελματίες και να μακροημερεύει η συνεργασία τους, έχει φροντίσει να «χτίσει» σχέσεις εμπιστοσύνης, πέρα από την όποια αποτελεσματικότητά της. 

Digital Marketing Agency Θεσσαλονίκη, Αθήνα - Not The Same - 10

Tips προς εσένα που αναζητάς Agency: 

  • Προσπάθησε να αντλήσεις πληροφορίες από την αγορά για την εν λόγω ομάδα. Το word of mouth είναι πολύ δυνατή πηγή, αρκεί να λάβεις πολλές απόψεις και όχι μία, ώστε να συγκρίνεις ρεαλιστικά τα όσα θα ακούσεις
  • Λάβε υπόψιν σου το πελατολόγιό της και τη γεωγραφική διασπορά της. Εάν αυτό ξεπερνά τα όρια της έδρας – πόλης της, κάτι καλό συμβαίνει εκεί, trust me! 

Tips προς τους/τις συναδέλφους μου:

  • Αξίζει πραγματικά να αναφέρουμε τις διεργασίες που έχουμε αναπτύξει, αλλά και τις μεθόδους υποστήριξης των εταιρειών – συνεργατών μας, μακριά από την έδρα μας
Digital Marketing Agency Θεσσαλονίκη, Αθήνα - Not The Same - 11

2. Η εμπιστοσύνη (Brand Trust). Δύσκολα χτίζεται, εύκολα χάνεται… Χιλιοειπωμένο μα πάντα τόσο επίκαιρο! Δεν ξέρω τι να πρωτοαναφέρω, για τον λόγο αυτό, θα σταθώ μόνο στα πολύ βασικά και απαραίτητα. Φράσεις ειλικρίνειας όπως «μπορώ – δεν μπορώ», «το γνωρίζω – δεν το γνωρίζω», αν προϋπήρχαν απαρέγκλιτα στις επαγγελματικές συνεργασίες, τα πράγματα θα ήταν σίγουρα πολύ καλύτερα. Η εμπιστοσύνη αποτελεί ένα από τα βασικά κριτήρια ύπαρξης της αγελαίας μας συμπεριφοράς, έναντι στο άγνωστο ή σε αυτό που μας φοβίζει. Ψάχνουμε συνεχώς το φάρμακο αυτό που στέκεται δίπλα στη λέξη «ΚΟΝΤΑ» (θυμάστε; Digital Marketing Agency Θεσσαλονίκη, Αθήνα, London…). Προφανώς, ο τρόπος λειτουργίας ενός Marketing Agency, αν πρεσβεύει αξιακά και με πράξεις την εμπιστοσύνη, λειτουργεί καταλυτικά.

Digital Marketing Agency Θεσσαλονίκη, Αθήνα - Not The Same - 12

Η διαφάνεια, η διαύγεια και η ειλικρίνεια αποτελούν χαρακτηριστικά που μειώνουν, ελαχιστοποιούν ή και απομακρύνουν εντελώς την αρνητική χροιά της χιλιομετρικής απόστασης. Καλύπτουν σε μεγάλο βαθμό, αν όχι απόλυτα, το χάσμα της φυσικής συνύπαρξης των δύο συνεργατών στον ίδιο χώρο. Αν η συνθήκη της εμπιστοσύνης πορεύεται στο διηνεκές της συνεργασίας με κατανόηση, μιας και λάθη, όπως και αστοχίες πάντα θα γίνονται, η σχέση μεταξύ του παρόχου υπηρεσιών και του δέκτη μπορεί να «σφύζει» από υγεία.

Tips προς εσένα που αναζητάς Agency:

  • Πριν την οριστική σου απόφαση, προτίμησε Agencies, τα οποία από τα πρώτα στάδια της επαφής σας, θα αφιερώσουν χρόνο και θα σου παρουσιάσουν πολλά στοιχεία, τόσο για τους ίδιους όσο και για το δικό σου project
  • Ζήτα να σου εξηγήσουν τη μεθοδολογία τους σε επίπεδο reports. Tι στοιχεία θα έχεις στη διάθεσή σου; Mε ποια μορφή; Σου είναι κατανοητά;

Tips προς τους/τις συναδέλφους μου:

  • Ας λειτουργούμε με κατανόηση. Ας μην ξεχνάτε πως οι ενδιαφερόμενοι για τις υπηρεσίες μας, ίσως έχουν ακόμη σε μεγάλο βαθμό μέσα τους αναπτυγμένο τον «φόβο» για το άγνωστο και απειλητικό Internet
  • Σε VOC (Voice of Customer) της Not The Same κατά το περασμένο έτος (2023), μας ζητήθηκε να επιμείνουμε στις δια ζώσης συναντήσεις, εύρημα που λίγο πολύ επιβεβαιώνει κάποια από τα προαναφερθέντα 

3. Η συνέπεια και η αμεσότητα στις διαδικασίες υποστήριξης. Τα στοιχεία αυτά αποτελούν παράγοντες καίριας σημασίας σε ό,τι αφορά τη σύσφιξη και την ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ δύο συνεργατών, ειδικά αν μεσολαβεί μεταξύ τους και κάποια απόσταση. Είναι καταλυτικής σημασίας να εφαρμοστούν από τα πρώτα κιόλας στάδια της επαφής ενός Agency με τον υποψήφιο πελάτη του, καθώς αναπτύσσουν έγκαιρα το συναίσθημα της οικειότητας. Η συνέπεια στα δια ζώσης & τηλεφωνικά ραντεβού, στην αλληλογραφία και στην οργάνωση των τηλεδιασκέψεων, υποδηλώνει για έναν άνθρωπο την έννοια της τάξης, του μέτρου και της οργάνωσης, πόσο μάλλον για έναν μελλοντικό συνεργάτη.

Digital Marketing Agency Θεσσαλονίκη, Αθήνα - Not The Same - 13

Ασυνείδητα, από αυτά τα πρώτα στάδια, δημιουργείται ένα πρώιμο συμπεριφορικό μοντέλο της μελλοντικής σχέσης μεταξύ τους. Θετικό αποτέλεσμα των παραπάνω αποτελεί η εξασφάλιση της εμπιστοσύνης, η οποία για να χτιστεί απαιτεί χρόνο, ιδιαίτερα στην αρχή μιας επαφής, που όλα είναι υπό αμφισβήτηση και ο «φόβος» του αγνώστου πιο ισχυρός. 

Αν ξεπεραστεί η φάση της αναγνώρισης και οδηγηθούμε στην όποια συνεργασία, εκεί τα πράγματα θα αποκτήσουν άλλο ενδιαφέρον. Τότε μόνο αρχίζει να έρχεται στην επιφάνεια η πραγματική υπόσταση των πραγμάτων, το «πράγμα καθ’ εαυτό», που θα έλεγε και ο Καντ (Γερμανός φιλόσοφος του 18ου αι.), η πραγματική μας δηλαδή επαγγελματική σχέση. Το ζητούμενο εδώ είναι για ακόμα μια φορά η συνέπεια, αλλά όχι μόνο. Νέοι παράγοντες θα συν-κυριαρχήσουν με την ίδια ενδεχομένως ένταση και ειδικό βάρος. Η εμπιστοσύνη «αναζητά» τη γνώση του αντικειμένου, την οργάνωση, την αξιοπιστία και το ήθος των ανθρώπων εκατέρωθεν, τα έμπρακτα αποτελέσματα και την αίσθηση της αμοιβαίας ανάπτυξης.

Digital Marketing Agency Θεσσαλονίκη, Αθήνα - Not The Same - 14

Ακόμα όμως πιο επιτακτικά, αναζητά την αμεσότητα, την αίσθηση δηλαδή της εγγύτητας, το ΚΟΝΤΑ που ποτέ δεν λέει να φύγει από το νου μας. Εδώ, η φυσική μας απόσταση θα ξαναθυμίσει σε όλα τα μέρη για ποιον λόγο υπάρχει ως καταλυτικός παράγοντας ανάπτυξης ή αποφυγής απομακρυσμένων συνεργασιών. Η άμεση επικοινωνία, κατά έναν μαγικό τρόπο, επιταχύνει ή επιβραδύνει τα πάντα! Ειδικά όταν θέλω και με έχω πείσει πως πρέπει να αισθάνομαι την εγγύτητα, είναι κάτι πολύ σημαντικό. Ας θυμηθούμε εδώ την πρακτική του online live chat που αξιοποιούν σχεδόν καθολικά όλοι οι οργανισμοί που παρέχουν υπηρεσίες SAAS (Software as a Service).

Η προσομοίωση της κατ’ ιδίαν συνάντησης, μέσω του ψηφιακού διαλόγου στο chat, τα πήγε και συνεχίζει να τα καταφέρνει περίφημα. Αμεσότητα και ουσιαστικές απαντήσεις εδώ, θα καλύψουν πολλά χιλιόμετρα εμπιστοσύνης, ως προς την απομακρυσμένη συνεργασία. Υπάρχουν φυσικά και άλλα κανάλια άμεσης υποστήριξης, όπως το e-mail, η τηλεδιάσκεψη κ.ο.κ. Όλα αυτά απλά τα παραθέτω ως «εργαλεία», που κατορθώνουν να μικρύνουν τις μεταξύ μας αποστάσεις και να ελαχιστοποιήσουν την κινδυνολογία της φυσικής απόστασης.

Tips προς εσένα που αναζητάς Agency:

  • Παρατήρησε τη σχέση του παρόχου υπηρεσιών με τη συνέπεια! Είναι σίγουρα ενδεικτική της μετέπειτα συμπεριφοράς στην καθημερινότητά σου
  • Από τη στιγμή που η εταιρεία βρίσκεται μακριά από εσένα, μάθε για τα κανάλια άμεσης υποστήριξης που αξιοποιούν, καθώς και για τα ωράρια λειτουργίας

Tips προς τους/τις συναδέλφους μου:

  • Ας φροντίσουμε να είμαστε πιο συνεπείς, ακόμη περισσότερο! Η συνέπεια μετρά! Είναι κατανοητό πως όλοι μας καλούμαστε να καλύψουμε κάποιες επιτακτικές ανάγκες, η συνέπεια ωστόσο σε όλα τα στάδια της συνεργασίας, ίσως πρέπει να προσπεράσει άλλες προτεραιότητες
  • Ας αξιοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τα κανάλια άμεσης επικοινωνίας. Φαίνεται πως αυτό μικραίνει δραστικά την απόσταση με τους συνεργάτες μας και τους βοηθά να αισθανθούν σιγουριά
Digital Marketing Agency Θεσσαλονίκη, Αθήνα - Not The Same - 15

Συμπερασματικά, φαίνεται πως οι αποστάσεις όντως μπορούν να μικρύνουν περαιτέρω, οι αξίες να αντιμετωπίσουν τους φόβους και η διαπροσωπική επαφή να διατηρηθεί, αλλά να κρατήσει την αγέλη ενωμένη, διασφαλισμένη και αφοσιωμένη σε έναν κοινό σκοπό. Ελπίζω το άρθρο αυτό να καταφέρει να σε βοηθήσει να δεις λίγο διαφορετικά τη φράση αναζήτησης “Digital Agency Thessaloniki – Athens – London … ” 

Μάκης Τζεχερίδης,
Founder/CMO 
Not The Same – Digital Marketing Agency

Not The Same - ideogramma