Ελεάνα Δαλαγδή - Digital Marketing Director - Not The Same

Η αποτελεσματική παραγωγή περιεχομένου αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για την επιτυχία ενός brand, στο κομμάτι της επικοινωνίας με το κοινό του. Ωστόσο, πολλές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν αρκετές προκλήσεις, όσον αφορά την οργάνωση, παραγωγή και διαχείριση του περιεχομένου τους, γεγονός που συχνά οδηγεί σε αρνητικά αποτελέσματα.

Στο παρόν άρθρο, θα αναλύσουμε τις δυσκολίες που προκύπτουν, σχετικά με το σημαντικό αυτό ζήτημα. Θα προτείνουμε, επίσης, 5 βήματα για την αποτελεσματική παραγωγή περιεχομένου, ώστε να ενισχυθεί η συνοχή των μηνυμάτων και η αναγνωρισιμότητα του brand.

της Ελεάνας Δαλαγδή, Digital Marketing Director

5 βήματα για την αποτελεσματική παραγωγή περιεχομένου - 1

Η επικοινωνία ενός brand με το κοινό του, μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα δύσκολη, όταν δεν υπάρχει μία ξεκάθαρη στρατηγική. Η έλλειψη οργανωμένου πλάνου περιεχομένου, συχνά οδηγεί σε ασυνέπεια, αποτυχία προσέλκυσης του ενδιαφέροντος και χαμηλή ανταπόκριση. Αυτές οι αδυναμίες, μειώνουν την εμπιστοσύνη και την αλληλεπίδραση με το κοινό, με αποτέλεσμα το μήνυμα του brand να αποδυναμώνεται.

Ακόμα και οι πιο δημιουργικές ομάδες, αντιμετωπίζουν επίσης δυσκολίες. Χωρίς έναν συγκροτημένο σχεδιασμό να καλύπτει τις ανάγκες, τόσο των ψηφιακών καναλιών, όσο και των πελατών, τα μηνύματα χάνονται στον «ωκεανό» της πληροφορίας. Έτσι, οι επιχειρήσεις δεν αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητες των διαθέσιμων καναλιών, με αποτέλεσμα να αποτυγχάνουν πολλές φορές στρατηγικά.

Αναλύοντας το πρόβλημα, διαπιστώσαμε πως οι κύριες αιτίες περιλαμβάνουν την έλλειψη χρόνου, ιδεών και μεθοδολογίας, όπως και τη μη κατανόηση των ειδικών αναγκών των ψηφιακών καναλιών. Θέματα που καλείται να αντιμετωπίσει κάθε επαγγελματικός οργανισμός.

Και κάπου εκεί προέκυψε η πρόκληση: Πώς θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε τους συνεργάτες μας να ξεπεράσουν αυτά τα εμπόδια και να αποκτήσουν ένα συγκροτημένο πλάνο δημιουργίας και δημοσίευσης περιεχομένου;

5 βήματα για την αποτελεσματική παραγωγή περιεχομένου - 2
Content Marketing - Editorial - 5 βήματα για την αποτελεσματική παραγωγή περιεχομένου by Not The Same

Η πρότασή μας προήλθε από εκτενή έρευνα, σχετικά με την κατανόηση των απαιτήσεων της επαγγελματικής επικοινωνίας. Αναπτύξαμε λοιπόν, τη μέθοδο “Editorial“. Μία μέθοδος που προσφέρει ένα βιώσιμο και πολυκαναλικό πλάνο Content Marketing, σχεδιασμένο να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της σύγχρονης ψηφιακής εποχής και η οποία προσαρμόζεται στις μοναδικές ανάγκες κάθε brand, διασφαλίζοντας ότι το περιεχόμενό του ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και τις απαιτήσεις του κοινού του.

Βασισμένη σε μία ολιστική προσέγγιση, η μέθοδος “Editorial” περιλαμβάνει 5 βασικούς πυλώνες: εκπαίδευση, προγραμματισμό, επιμέλεια, προσαρμογή του περιεχομένου και ανατροφοδότηση. 

Not The Same assets61 Εκπαίδευση: Επενδύστε σε επιμορφωτικά προγράμματα, σχετικά με την παραγωγή περιεχομένου. Οι βασικές αρχές της σημειολογίας, της οργάνωσης κειμένου, της ανατροφοδότησης και της πολυκαναλικότητας είναι απαραίτητες για την κατανόηση των αναγκών του κοινού και τη δημιουργία συνεκτικού περιεχομένου. Η εκπαίδευση όλων των εμπλεκομένων στη διαδικασία παραγωγής περιεχομένου, ενισχύει τη συνεργασία και διασφαλίζει ότι όλοι εργάζονται προς έναν κοινό στόχο. Αυτό δημιουργεί μια κουλτούρα συνεχούς μάθησης και βελτίωσης, με τελικό στόχο την αύξηση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της επικοινωνίας σας.

5 βήματα για την αποτελεσματική παραγωγή περιεχομένου - 4
5 βήματα για την αποτελεσματική παραγωγή περιεχομένου - 5

Not The Same assets60 Προγραμματισμός & Κατηγοριοποίηση Περιεχομένου: Καθορίστε ένα πρόγραμμα παραγωγής και δημοσίευσης περιεχομένου με σαφείς κατηγορίες ενημέρωσης, οι οποίες έχουν συγκροτημένη δομή, τόσο σε ό,τι αφορά την ποικιλία, όσο και την εσωτερική οργάνωση του κάθε κειμένου ξεχωριστά. Η δημοσίευση περιεχομένου μπορεί να γίνεται υπό τη μορφή blogs, άρθρων, βίντεο, podcasts, social media posts και άλλων ενεργειών, που καλύπτουν το σύνολο των ψηφιακών σημείων επαφής με το κοινό.

Not The Same assets59 SEO Copywriting: Δημιουργήστε και αναπτύξτε πολυκαναλικό περιεχόμενο, ακολουθώντας τις αρχές του SEO Copywriting, ώστε να διασφαλίσετε την καλύτερη δυνατή απόδοση στις μηχανές αναζήτησης. Το τοπίο των οργανικών αποτελεσμάτων ανανεώνεται συνεχώς, με μία ποικιλία περιεχομένου που προβάλλεται μέσω διαφόρων ψηφιακών καναλιών, ειδικά με την είσοδο τεχνολογιών AI (Artificial Intelligence). Σε αυτό το πλαίσιο, οι αρχές του SEO Copywriting είναι κρίσιμες, για τη συμμετοχή του παραγόμενου περιεχομένου στα αποτελέσματα αναζήτησης.

5 βήματα για την αποτελεσματική παραγωγή περιεχομένου - 6
5 βήματα για την αποτελεσματική παραγωγή περιεχομένου - 7

Not The Same assets58 Οπτικοποίηση ανά Κανάλι Επικοινωνίας:  Προσαρμόστε την εικαστική επιμέλεια και την οπτικοποίηση του περιεχομένου με σαφήνεια και λειτουργική ακρίβεια, σε κάθε ψηφιακό κανάλι. Έτσι, θα εξασφαλίσετε ομοιογένεια, ομοιοτυπία και οργανική προσαρμογή στις ιδιαίτερες ανάγκες και προτιμήσεις κάθε μέσου.

Not The Same assets57 Πολιτική Ανατροφοδότησης Επικοινωνίας: Δημοσιεύστε εκ νέου το περιεχόμενό σας, προχωρώντας σε μια λεπτομερή ανάλυση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων που προήλθαν από την αρχική δημοσίευση. Η εφαρμογή μιας στρατηγικής ανατροφοδότησης ενισχύει τη δυνατότητα ανάπτυξης στοχευμένων δηλώσεων ενδιαφέροντος, ενώ παράλληλα συμβάλλει στη διαδικασία ενδυνάμωσης του εταιρικού branding.

5 βήματα για την αποτελεσματική παραγωγή περιεχομένου - 8

Καταλήγουμε λοιπόν στο συμπέρασμα, ότι η αποτελεσματική παραγωγή και διαχείριση περιεχομένου, είναι απαραίτητη για την επιτυχία κάθε brand.

Ακολουθώντας τα βήματα που προαναφέρθηκαν (εκπαίδευση, προγραμματισμός, SEO copywriting, οπτικοποίηση και πολιτική ανατροφοδότησης), θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε περιεχόμενο που συνδέεται πραγματικά με το κοινό σας, κάτι που θα βελτιώσει σημαντικά τη σχέση σας μαζί του. Έτσι, θα ενισχύσετε την επικοινωνία της επιχείρησής σας και θα βελτιώσετε την αναγνωρισιμότητά σας, επιτυγχάνοντας με αυτόν τον τρόπο βιώσιμη ανάπτυξη στον ψηφιακό κόσμο. Τέλος, με τη συνεχή προσαρμογή και ενσωμάτωση ανατροφοδότησης στην στρατηγική περιεχομένου, θα εξασφαλίσετε ένα επίκαιρο και ανταγωνιστικό brand. 

Not The Same assets49