Η “Digital Branding Analysis” αποτελεί μια μέθοδο αξιολόγησης και βελτιστοποίησης της εταιρικής εικόνας σε 7 τομείς ψηφιακής σύγκλισης και επαφής με το κοινό.
Επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να συζητήσουμε τις ανάγκες της δική σας επιχείρησης.
Η ανομοιομορφία της εταιρικής ταυτότητας στα διάφορα κανάλια ψηφιακής εταιρικής επικοινωνίας και σημεία επαφής (digital touch points) με το κοινό, δημιουργεί κατά κανόνα σύγχυση και αποκλίσεις ως προς την κατανόηση των μηνυμάτων του brand.
Η υπηρεσία Digital Branding Analysis αναπτύχθηκε από την ομάδα της Not The Same μέσα από την πολυετή εμπειρία της με brands διαφόρων κλάδων αλλά με παρόμοια, ωστόσο, προβλήματα.
Η μέθοδος εστιάζει στην ανάλυση της εταιρικής εικόνας σε 7 πεδία έρευνας τα οποία αποτελούνται από υποκατηγορίες ελέγχου, δημιουργώντας ένα πλέγμα διερεύνησης, που φέρνει άμεσα στην επιφάνεια τη συνολική ψηφιακή εικόνα του brand. Στη συνέχεια αποτυπώνεται η παρούσα κατάσταση της ψηφιακής εικόνας του brand ώστε να ομαδοποιηθούν και να κατανεμηθούν ιεραρχικά τα ευρήματα ανά πεδίο διερεύνησης.
Η Branding Analysis ολοκληρώνεται είτε με την κατάθεση της έκθεσης ευρημάτων ανά πυλώνα ενδιαφέροντος, είτε με την εξέλιξή της σε πλάνο αναβάθμισης και βελτιστοποίησης της εταιρικής ταυτότητας με τη συνεργασία της ομάδας μας τόσο στο επίπεδο του Consulting όσο και της εφαρμογής και ανάπτυξης του πλάνου.
Αποτύπωση της παρούσας ψηφιακής υπόστασης του υπό διερεύνηση brand σε 7 τομείς σύγκλισης με το κοινό (Digital Touch Points)
Αναλυτική έκθεση των ευρημάτων και διερεύνηση της σύγκλισής τους με το brand personality, τη στρατηγική και τους στόχους του brand
Σχεδιασμός πλάνου επεμβάσεων σε όλο το φάσμα της ψηφιακής επικοινωνίας με σκοπό την εναρμόνισή του με το εταιρικό branding
Αρχικά, πρέπει να αναλυθεί και να κατανοηθεί η υπάρχουσα κατάσταση της εταιρικής επικοινωνίας σε όλα τα ψηφιακά κανάλια. Αυτό περιλαμβάνει την αξιολόγηση των υφιστάμενων μηνυμάτων, της σημειολογίας και της συνοχής.
Η εταιρική σημειολογία αποτελεί τη βάση της επικοινωνίας μιας εταιρείας. Πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι η εταιρική ταυτότητα είναι σαφής, συνεκτική και αντανακλά τις αξίες και τους στόχους της επιχείρησης.
Έχοντας ορίσει τη σημειολογία και την εταιρική ταυτότητα, πρέπει να δημιουργήσουμε ένα συνολικό πλάνο, που θα καθοδηγεί την επικοινωνία μας σε κάθε ψηφιακό κανάλι. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία συνεπούς περιεχομένου, την παρακολούθηση και την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων και τη διόρθωση σφαλμάτων & αντιφάσεων, όπου αυτή χρειάζεται.
Ο επαναπροσδιορισμός και η βελτιστοποίηση της εταιρικής επικοινωνίας σε όλα τα ψηφιακά κανάλια αποτελούν ένα κρίσιμο βήμα για τη διασφάλιση της συνοχής και της αποτελεσματικότητας της εταιρικής επικοινωνίας ως προς την ενίσχυση της σχέσης των brands με το κοινό τους.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες της δική σας επιχείρησης.
Talk to us