Η πρώτη μου επαγγελματική επαφή με το Google Ads (Google Adwords τότε…) ήταν το 2005. Έκτοτε
άλλαξαν πολλά, εξελίχθηκαν ακόμα περισσότερα και αυτή τη στιγμή δημιουργούνται τα πάντα ξανά από την αρχή. Το 2025, το Google Ads συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή της ψηφιακής διαφημιστικής προβολής, προσφέροντας περαιτέρω ευκαιρίες ανάπτυξης για e-shop και B2B επιχειρήσεις.
του Μάκη Τζεχερίδη, Founder/CMO
Τώρα μπορεί να αναρωτηθείτε τι κοινό έχουν αυτές οι δύο κατηγορίες επιχειρήσεων μεταξύ τους. Το ζήτημα είναι απλό: αυτή τη στιγμή, και οι δύο είναι «πρωταθλητές» σε ό,τι αφορά το ενδιαφέρον και την απόδοση ενεργειών Pay Per Click (PPC) μέσω του Google Ads. Σύμφωνα με αναλύσεις του Think With Google, η μορφή που αποκτά το Google Ads το 2025 με την εισαγωγή τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη (AI), οδηγεί σε ακόμα μεγαλύτερη αύξηση της απόδοσης των καμπανιών σε ό,τι αφορά τα οφέλη της διαφημιστικής δαπάνης. Με τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) και τη μηχανική μάθηση (Machine Learning), η πλατφόρμα διαφήμισης της Google βελτιστοποιείται συνεχώς. Ήδη, και με βάση την παρακολούθηση των διαφημιστικών λογαριασμών που διαχειριζόμαστε, παρατηρούμε αυξημένη απόδοση επένδυσης ROAS (Return on Ad Spend), μέσω των εξατομικευμένων στρατηγικών που αναπτύσσουμε.
Οι νέες δυνατότητες μας «χαρίζουν» και κάποια μοναδικά πλεονεκτήματα, επιτρέποντάς μας να φανταστούμε και να δημιουργήσουμε μοναδικές εμπειρίες, ως προς την ενημέρωση του κοινού, γύρω από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Αυτές οι δυνατότητες επικεντρώνονται στην ενίσχυση της στρατηγικής ανταγωνιστικότητας, προκειμένου να εξασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή προβολή στο Google, καθώς και στην προσέγγιση του κοινού μας την καταλληλότερη στιγμή.
Πώς το Google Ads ενισχύει το ROAS για E-shop και B2B επιχειρήσεις
Η επιτυχία στις διαφημίσεις Google Ads ορίζεται και μπορεί να υπολογιστεί με πολλούς τρόπους, όμως
το Return on Ad Spend (ROAS) είναι ίσως το κυριότερο KPI για το σύνολο των διαφημιζομένων. Με την ενσωμάτωση τεχνολογιών AI, το Google Ads βελτιστοποιεί περαιτέρω τις πιθανότητες, τόσο των e-shop , όσο και των B2B επιχειρήσεων, για να αυξήσουν τα έσοδά τους, ενώ διατηρούν τον διαφημιστικό προϋπολογισμό τους βέλτιστα κατανεμημένο.
Τι αλλάζει υπέρ των επιχειρήσεων;
Εξατομικευμένα insights: Οι επιχειρήσεις λαμβάνουν real-time analytics για τη συμπεριφορά των πελατών τους, προσαρμόζοντας τις καμπάνιες τους άμεσα.
Βελτιωμένες καμπάνιες για e-shop: Οι δυναμικές διαφημίσεις Google Shopping προσαρμόζουν τα προϊόντα στον κάθε χρήστη ξεχωριστά , αυξάνοντας τις πιθανότητες αγοράς.
Ειδική στόχευση για B2B αγορές: Οι διαφημίσεις φιλτράρουν πλέον εταιρικά κοινά, με βάση τον ρόλο, τον κλάδο και τις ανάγκες τους.
Η κυριότερη εξέλιξη του Google Ads το 2025: AI-Driven Ads
Η δύναμη της AI μεταμορφώνει το Google Ads, καθιστώντας το πιο έξυπνο, πιο αυτόνομο και πιο αποδοτικό από ποτέ. Με το Dynamic Bidding (δυναμική προσαρμογή του PPC) , την αυτόματη προσαρμογή περιεχομένου και την αυτοματοποιημένη στόχευση , οι επιχειρήσεις μπορούν να επιτύχουν καλύτερα αποτελέσματα, με μικρότερο κόστος.
Τα 3 βασικά πλεονεκτήματα της AI-Driven διαφήμισης:
Προηγμένη στόχευση χρηστών: Η AI εντοπίζει και προβλέπει τη συμπεριφορά των χρηστών, εμφανίζοντας διαφημίσεις τη σωστή στιγμή, στο σωστό κοινό.
Αυτοματοποιημένες προσφορές σε πραγματικό χρόνο: Η Google καθορίζει τις ιδανικές προσφορές για κάθε διαφήμιση, μειώνοντας το CPA και αυξάνοντας το ROAS.
Δυναμικό δημιουργικό περιεχόμενο: Οι διαφημίσεις προσαρμόζονται σε πραγματικό χρόνο για κάθε χρήστη, βελτιώνοντας την αλληλεπίδραση και τις μετατροπές.
Σύμφωνα με το Think With Google , οι εταιρείες που αξιοποιούν AI-powered καμπάνιες, αναφέρουν έως και 20% αύξηση στο ROAS και έως 25% μείωση κόστους διαφήμισης.
Γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να εμπιστεύονται τους Google Partners
Το 2025, το ψηφιακό τοπίο γίνεται πιο περίπλοκο. Οι επιχειρήσεις χρειάζονται εξειδικευμένη υποστήριξη για να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες του Google Ads. Οι Premier Google Partners, όπως η Not The Same, έχουν την εμπειρία, τα εργαλεία και την πρόσβαση στα νεότερα AI-driven features, δίνοντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους συνεργάτες τους.
Τι προσφέρει ένας Premier Google Partner;
Βελτιστοποίηση AI καμπανιών για μέγιστο ROAS.
Συνεχόμενη ανάλυση και προσαρμογή των στρατηγικών διαφήμισης.
Αποκλειστική πρόσβαση σε beta features της Google, προτού γίνουν διαθέσιμα στο κοινό.
Συνεχής υποστήριξη από πιστοποιημένους Google Ads experts.
Σας προσκαλούμε στον ψηφιακό κόσμο του Google Ads!
Αν έχετε ξεκινήσει ήδη τη διαφημιστική σας προβολή μέσω του Google Ads, επικοινωνήστε με την ομάδα μας, συμπληρώνοντας τη φόρμα για την οργάνωση μίας δωρεάν αξιολόγησης του διαφημιστικού σας λογαριασμού!