Ήξερες ότι σε κάθε στάδιο του Digital Marketing Funnel μετράς και διαφορετικά KPIs;

1. Awareness

  • Impressions: Πόσες εμφανίσεις είχε το περιεχόμενo του brand
  • Clicks: Πόσοι άνθρωποι αλληλεπίδρασαν με το περιεχόμενό κάνοντας click
  • Reach: Πόσοι μοναδικοί χρήστες είδαν το περιεχόμενό 
  • Website Traffic (New Users): Ο αριθμός των νέων χρηστών που επισκέπτονται το Website
Brand Awareness KPIs - Not The Same

2. Consideration

Consideration KPIs - Not The Same
  • Click-through rate (CTR): Το ποσοστό των κλικ σε διαφημίσεις προς τις συνολικές εμφανίσεις
  • Session / User: Αριθμός περιόδων σύνδεσης ανά χρήστη
  • Average Session Duration: Μέσος χρόνος παραμονής στο website
  • Engagement: Ποσοστό αλληλεπίδρασης των χρηστών με τον ιστότοπο

3. Sales

  • Purchases: Σύνολο πωλήσεων 
  • Purchases Value: Συνολική αξία των πωλήσεων 
  • Conversion Rate: Ποσοστό των επισκεπτών του website που πραγματοποιούν μια αγορά
  • Return on Ad Spend (ROAS): Αξιολόγηση της αποδοτικότητας των διαφημιστικών δαπανών
  • Average Order Value (AOV): Μέση αξία καλαθιού αγορών
Sales KPIs - Not The Same

4. Loyalty

Loyalty KPIs - Not The Same
  • Loyalty Users: Αριθμός χρηστών που αναζήτησαν την επιχείρηση με το όνομά της ή επισκέφθηκαν απευθείας τον ιστότοπό της
  • Customer Retention Rate: Το ποσοστό των πελατών που συνεχίζουν να αγοράζουν με την πάροδο του χρόνου
  • Net Promoter Score (NPS): Μια μέτρηση της προθυμίας των πελατών να προτείνουν τo brand σε άλλους ανθρώπους
Not The Same - ideogramma