της Άννας Πλιάτσιου Digital Marketer
Αυτή η νέα δυνατότητα υπόσχεται να λύσει ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλοι όσοι διαφημίζονται μέσω του Meta Ads.
Ποιο είναι αυτό; Η ελλιπής καταγραφή και αποτύπωση των αποτελεσμάτων της Meta στο Google Analytics 4, καθώς πολύ συχνά οι μετατροπές που γίνονται στη Meta αποδίδονται επίσης στη Google.
Γιατί να συνδέσεις τα δεδομένα της Meta με το GA4; Ας δούμε τα πλεονεκτήματα:
Ολοκληρωμένη παρακολούθηση: Η διασύνδεση αρχικά βελτιώνει την παρακολούθηση και την ανάλυση των δεδομένων των χρηστών, στο διαφημιστικό οικοσύστημα της Meta. Δίνει επίσης τη σημαντική δυνατότητα της παρακολούθησης των διαδρομών των χρηστών, παρέχοντας με αυτόν τον τρόπο μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το customer journey.
Πιο ακριβής μέτρηση – Data-driven αποφάσεις: Με τη διασύνδεση, αποκτούμε μία πιο ξεκάθαρη εικόνα για το πώς οι διαφημίσεις στη Meta επηρεάζουν την επισκεψιμότητα του site και τη συμπεριφορά των χρηστών, βοηθώντας μας να λάβουμε τεκμηριωμένες αποφάσεις, σχετικά με τις στρατηγικέςδιαφημίσεων, την κατανομή προϋπολογισμού και τη δημιουργία περιεχομένου.
Ολιστική ανάλυση καμπανιών: Με τη σύνδεση των δύο πλατφορμών μπορούμε να κατανοήσουμε καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο οι διαφημίσεις στη Meta συνεργάζονται με άλλες καμπάνιες
marketing και αξιοποιώντας τα δεδομένα του customer journey μεταξύ τους, να
αντιληφθούμε τον πλήρη αντίκτυπο των ενεργειών marketing και να βελτιώσουμε τη
στρατηγική μας.
Πώς θα γίνει η διασύνδεση;
Αυτή τη στιγμή, η δυνατότητα είναι ενεργοποιημένη για περιορισμένο αριθμό λογαριασμών, αλλά σύντομα θα είναι διαθέσιμη σε όλους. Αν έχει εμφανιστεί ήδη στον λογαριασμό σου, θα πρέπει να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα, ώστε να υλοποιήσεις τη διασύνδεση:
1. Σε πρώτο στάδιο, θα πρέπει να μεταβείς στο Events Manager, στην κατηγορία “Partner Integration”. Έπειτα, αναζητώντας “Google”, θα σου εμφανίσει το Google Analytics.
2. Το επιλέγεις και πατάς “Get Started”.
3. Κάνεις click στο checkbox για την αποδοχή των όρων και έπειτα προχωράς στο “Next”.
4. Στη συνέχεια, θα σου ζητηθεί να συνδεθείς σε Google Account. Καταχωρείς το gmail που έχεις πρόσβαση διαχειριστή στο GA4.
5. Επιλέγεις το GA4 Account που θέλεις να διασυνδέσεις.
6. Στο επόμενο βήμα, επιλέγεις ποιες πηγές επισκεψιμότητας θα επιτρέψεις στο Meta να έχει πρόσβαση στο Google Analytics. Για την καλύτερη διασύνδεση των δεδομένων αποδέχεσαι “All trafic sources”.
7. Έπειτα, προχωράς στην επιλογή των events του Google Analytics 4 που αντιστοιχούν στα Meta events.
8. Ολοκληρώνεις τη διαδικασία της διασύνδεσης, επιλέγοντας “Done”.
Η ενσωμάτωση του Meta Ads με το GA4 σηματοδοτεί μία νέα εποχή στη μέτρηση των αποτελεσμάτων των ψηφιακών διαφημιστικών καμπανιών. Ωστόσο, παραμένουν ανοιχτά ερωτήματα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Google θα χειριστεί την αποδοτικότητα των διαφορετικών καναλιών. Θα συνεχίσει να δίνει περισσότερη πίστωση στα κανάλια της Google;