Αποτελέσματα της δεύτερης κυλιόμενης, ετήσιας έρευνας ικανοποίησης πελατών – Voice of the Customer Survey – της Not The Same με την ουσιαστική συμβολή της Krataion Consulting

Έπειτα από τα καταπληκτικά αποτελέσματα της πρώτης έρευνας ικανοποίησης πελατών (VOC – Voice of the Customer) κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2023, τοποθετήσαμε τον δείκτη της επιτυχίας λίγο πιο ψηλά! Συγκεκριμένα, αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε όλα όσα μας ζητήσατε, ώστε να σας παρέχουμε ακόμα περισσότερα στοιχεία, πιο πολλά εργαλεία ανάπτυξης και επιπλέον λύσεις. Αποφασίσαμε επίσης να εργαστούμε ακόμα περισσότερο, για την κοινή μας επιτυχία αλλά και την εξέλιξη των υπηρεσιών μας.

Η δημοσίευση της δεύτερης κυλιόμενης έρευνας, σε συνεργασία με την Krataion Consulting, επιβεβαίωσε για μια ακόμα φορά, πως οι κόποι ανταμείβονται και αναγνωρίζονται! Η έρευνα διεξήχθη το διάστημα 2-12 Απριλίου, με τη μέθοδο του δομημένου ανώνυμου ερωτηματολογίου.

Voice of Customer Survey 2024 - Not The Same - ποιοι συμμετείχαν

Όλοι οι συμμετέχοντες ήταν στελέχη «πρώτης γραμμής», που στέκονταν πολύ κοντά στην εξέλιξη και αποτίμηση της συνεργασίας των υπηρεσιών μας, τόσο ως προς το ποσοτικό, όσο και ως προς το ποιοτικό επίπεδο των παραγόμενων αποτελεσμάτων. Επίσης, ήταν αυτοί που ήρθαν σε επικοινωνία μαζί μας από τα πρώτα στάδια της επαφής και συνέχισαν έως και την έναρξη της συνεργασίας μας.

Ας δούμε τι είπαν για τη φάση αυτή:

Voice of Customer Survey 2024 - Not The Same - πως μας βρήκατε;

Σύμφωνα με την έρευνα ικανοποίησης του 2023, μας ζητήθηκε να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο την custom προσέγγισή μας, από το αρχικό ακόμη στάδιο της γνωριμίας μας, στο οποίο κατατίθεται η πρόταση και το πλάνο της πιθανής συνεργασίας μας.

Voice of Customer Survey 2024 - Not The Same - proposal

Παράλληλα, φάνηκε πως αν και βρισκόμαστε ήδη σε  υψηλότατο επίπεδο, υπάρχουν αρκετά περιθώρια βελτίωσης  της διαχείρισης των workflows, κατά τη γενικότερη ανάπτυξη των υπηρεσιών μας.

Voice of Customer Survey 2024 - Not The Same - workflows

Τέλος, με ιδιαίτερη ικανοποίηση είδαμε πως τα στελέχη τα οποία συμμετείχαν στην έρευνα του 2023, διαπίστωσαν θετικές μεταβολές και προσαρμογές της ομάδας μας σε όσα μας ζήτησαν και όσα εισπράττουν αυτή τη στιγμή από τη συνεργασία μας. 

*Η πορτοκαλί κάθετος αντιπροσωπεύει την αξιολόγησή τους κατά την πρώτη έρευνα το 2023.

Voice of Customer Survey 2024 - Not The Same - σύγκριση με το 2023

Σας ευχαριστούμε θερμά, υποσχόμαστε να σταθούμε αντάξιοι των προσδοκιών σας και να συνεχίσουμε να σας ακούμε, μέσα από τον ετήσιο θεσμό των κυλιόμενων VOC. Για όλους εμάς, η αναγνώριση αυτή αποτελεί την πιο σπουδαία επιβράβευση, αλλά και το ικανότερο εφαλτήριο για ακόμα πιο σπουδαία αποτελέσματα.

Για την ομάδα της Not The Same

Μάκης Τζεχερίδης
Founder/CMO